>

Första julklappen inhandlad..

Har varit i K-stad med Zarah idag. Vi letade julklappar, men kom mest hem med en massa onödigt skit ;)

Tänker på julen med både ångest och glädje. Visst är det mysigt med julstämning, Kalle Anka osv. Men jularna är inte samma grej som det var när man var mindre. Då räknade man ner dagarna ända från oktober. Nu rusar tiden på och man hinner inte ens uppfatta att man byter månad. Imorgon är det december, helt jäkla galet! Eller vänta, klockan är över 12, nu är det december!!? Vad hände med hösten?

Har iallafall bestämt att jag ska fira halva julafton med mamma och halva med pappa. Känns bäst så. Min högsta önskan hade varit att fira med båda två.. samtidigt.. men som det ser ut nu så är det inte möjligt, tyvärr. Men när jag blir äldre och får ett eget hus och barn, då ska jag bjuda hem hela familjen på julafton.
Men julen kan bli bra i år också. Om allt går enligt planerna. Vågar inte säga för mycket, jag knappt ens hoppas.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: