>

19 September

Denna söndag verkar inte bjuda på bättre väder än vad lördagen gjorde. Idag är det iallafall en speciell dag för hela Sverige, valet! Jag som inte ens har bestämmt mig till 100 % vad jag ska rösta på. Jag står och vela mellan 2 partier :(

Innan dess så ska jag möta upp in älskade vän jojjo i Älmhult för att snacka lite projektarbete. Usch, det känns som om det arbetet bara skapar panik och ångest. Vi kan ju hoppas på ett bättre resultat. Nu är det liksom slutspurten för betygen. Jag måste verkligen få tillräckligt med betyg för att komma in på det jag vill. Vad det nu är? Det lutar dock åt civilekonom eller sjuksköterska..

Nog snack om det. Det var min söndag!

Jag hoppas nu att ALLA tar sitt ansvar och röstar idag!!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: