>

Back on track

Har bestämt mig för att börja blogga igen. Mest för att lille jojjo ska få en rapport om vad som händer här i krokarna. Usch, vad ja saknar den människan. Hennes goda mat, sjuka humor och ja, allt, hela paketet liksom. :)
Men tyvärr så "the show must go on" här hemma i regniga Sverige utan henne.
Har iallafall haft en bra helg. Fredagen spenderades i min mjuka sköna säng. Tillsammans med huvudvärk och en enormt sliten kropp. Känner mig som en oldie, att jag inte ens orkar dra ut på en fredag lixom. Men så är det när man är en hårt arbetande business woman ;)
I lördags klev jag och Zarah på tåget som tog oss ända till Malmö. Zarah skulle checka lägenhet, så jag hängde på för att göra mina naglar för första gången :) Snygga blev de iaf. Bild kommer (nog). Dock så är de inte så praktiska att skriva på datorn med tyvärr. Vilket inte är det bästa kanske, med tanke på att jag spenderar 8 timmar om dagen med att skriva mail. Men snygga är de iallafall :)
Igår blev der en tripp till IKEA med Patrik och Micki. Som om jag inte får nog av att spendera 5 dagar i veckan på det företaget. Efter det blev det filmkväll med Zarah. Bad teacher kollade vi på medan vi käkade hallonsorbé.
Idag har jag jobbat över till halv 6. Slumrat till en runda och nu sitter jag här pigg som en ???, tja vad säger man?
Imorgon ska jag, pappa och min bror käka på Rosegarden. Åhh, vad jag älskar den restauragen. En av mina favoriter. Får aldrig nog liksom. Sen ska jag hämta ut ett paket på ICA med. Har nämligen gjort en beställning på HM.com. Lite fina höstgrejer.
Nu ska jag sega vidare. Lär väl inte somna än på minst en timme antar jag. Har också kommit fram till att godis inte är speciellt gott längre. Har typ inte ätit godis på hela sommarlovet. Men idag kom pappa med 1,5 kg godis till mig och min bror. Men usch, nej, det var inte gott idag. Hellre pringels och tzatziki. ;)
Fler bilder ska jag iallafall försöka få med i bloggen. Om denna sidan inte laggar (eller vad fasen det nu heter på natanörd-språket)
Tschüs, auf wiederhören!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: