>

Forever young!

Sitter och skriver min sista uppgift jag kommer att lämna in här på Ekbackeskolan. Även om det är en skön känsla att slippa läxor. Så är det ändå lite sorgligt. Jag kommer sakna ekbacke så otroligt. Jag kommer sakna min klass sp08. Alla galna studer vi har haft tillsammans. Jag kommer sakna den enorma sammanhållningen man har på en sån liten skola. Ja, jag kommer faktiskt det. Jag kommer även sakna våra helt sjukt galna lärare. Det var sorgligt när jag lämnade min sista tyskalektion och tyskläraren sa "lycka till i framtiden Elin". Jag vill inte leva i framtiden. Jag vill leva nu. Jag vill inte ha ett 7-16 jobb. Tvätta, städa.. Nej, jag vill vara ung. Inte behöva bry mig om morgondagen. Kunna skolka om det är något jag inte vill gå på. Ja, jag kan aldrig skolka från jobbet.

Men alla steg i livet måste passeras. Det är livets gång. Jag har ju faktiskt också längtat till denna dagen när jag skulle få ta studenten. Denna dag av lycka. Den bästa dagen i mitt liv! <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: