>

Måndag

Idag har jag varit ledig. Så jäkla skönt! Städade en runda, sen träffade jag Zarah och nu ikväll har jag varit hos veterinären med Ronja. Tänk att bli veterinär var min högsta önskan när jag var mindre. Tycker fortfarande att det hade varit kul. Men jag hade nog tyvärr inte klarat av att avliva ett djur så det hade inte gått :( Ronja älskar iallafall sin nya veterinär. Hon pussat honom hela tiden och han är så snäll vid henne. :)
Nu ska jag njuta av min tv-kväll med ett par cider. Peach Melba <3 har fått ett helt flak :) Imorgon blir det Malmö med klassen. Fun, fun, men nervöst för ja vet inte riktigt vadd jag ska säga där nere på ID kommunikation.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: