>

För mycket att göra, för lite timmar på dygnet...

Ja, det är väl så man kan sammanfatta mitt liv just nu. Men nu är det mesta överstökat, iallafall svenskan och religionen.

Gick och la mig vid 1 igår. Kvart i 3 väckte Ronja mig. Ahh, blir galen på att hon alltid gör så när hon sover hos mig. Så inatt fick jag gå ut med henne och låta henne dricka. Men hon var ju inte ens jättekissnödig. Hon gick bara rundor och nosade. Sen var jag skitpigg och kunde inte somna om på ett par timmar.

Tur att det blev en kort dag i skolan idag iallfall. Skrev provet, var klar vid 10, satt och snackade, käkade och sen hem. Och nu sitter jag här. Tyra Banks show var nyss.

Nu ska jag städa och sen får vi se vad det blir av resten av dagen...

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: