>

Malmö

Denna dagen har spenderats i Malmö med ekonomiklassen. Dagen började med att polisen ringde och sa att en person hade kommit in med vår cykel till polisstationen. Lycka! Den blev stulen i lördags och har sedan dess varit väldigt saknad. Efter det så mötte jag upp Johanna på stationen. Vi åkte vid 12 till Malmö för att kolla lite affärer. Vid kvart över 3 gick vi och mötte upp övriga klassen för att sedan bege oss till I.D kommunikation. Där redovisade vi våra synpunkter om Saluhallen. Sen bjöd Torbjörn på glass och vi åkte hem till Osby igen.
Ikväll har jag varit hos pappa en runda och nu förbereder jag inför skattjakten imorgon. Vi ska vara clowner :). Känner dock att jag är för pigg för att sova nu även om jag borde göra det. Sitter väl uppe ett par timmar till. :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: