>

Onsdag

Igår fick jag reda på att jag hade klarat marknadsföringstentan. Åh, vilken lättnad! Sån lycka! Fick tillbaka min kämparglöd när jag fick reda på det. Nu jäklar ska jag bli civilekonom. I juni 2015 ska jag ha min examen. Så är det bara. Kollade på lyxfällan idag också, vilket fick mig ännu mer peppad. Älskar det programmet. Det var faktiskt tack vare det programmet som jag valde ekonomi på gymnasiet. Jag vill också kunna ekonomi! :) idag har jag varit i skolan. Efteråt medan jag och Stephanie väntade på bussen respektive tåget så stack vi till Donken. Där jag självklart gjorde bort mig. Vad annars!? Störigt att jag aldrig lyckas förknippas med gott rykte någonstans. Haha! Alla förknippar nog mitt ansikte med kaos! Får skriva mer sen, bloggar från mobben nu :)

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: jojjo

GRATTIIIS!!:D Fan va duktig du är min vän, bäääst! Och 2015 så korkar vi upp med riktig champagne och allt vad det innebär för att fira att du officiellt blivit cicilekonom! Då jävlar blir det fest! Försten, att du alltid gör bort dig? nejdå HeffaKLUMPEN! ;)



pussssssss

2011-11-10 @ 02:18:53
URL: http://johannandersson.blogspot.com
Postat av: Elin

Aww. Tack min vän! :) Ja, det gör vi. Firar att jag blivit civilekonom och du miljövetare! ;) Ja, då blir det partyparty så det står härliga till! :D Haha, nej, jag gör ALDRIG bort mig. Smidig som ett kylskåp bara. Haha! pussssssssssssssss <3

2011-11-10 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: