>

Söndag

Då var denna veckan över. Den så kallade höstlovsveckan, även om man på högskolan inte får något höstlov. Helgen invigdes redan i torsdags med en trevlig lunchdejt med Stephanie ute på Samarkand. Efter det så tåg jag tåget hem till Osby med sällskap av Enny och hennes kompis Nathalie som hade varit på besök i Växjö. Och nu har helgen har precis passerat. Dock har jag inte orkat göra så mycket. Har varit en runda på Huseby julmarknad. Fick dock ingen riktig julkänsla när det var 12 grader varmt ute. Men ja, det var mysigt iallafall :) Sen var jag en runda hos pappa och käkade tacos också. Och idag har jag varit en sväng på IKEA -igen :) var där en runda innan i veckan också. Usch, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om här. Kommer inte på nått. Borde nog lägga upp fler bilder, men tyvärr hittar jag inte kamerasladden. Livet bara flyter på som vanligt helt enkelt med skola och plugg. Kan dock inte fatta att vi redan har kommit in en bit in i november. Galet! Aja, nu ska jag kolla igenom min bok en runda och sen sova. Läser just nu om elasticitet. (dvs. räkna på hur priskänsliga varor är i förhållande till kvalitet, typ - om jag har fattat det rätt vill säga) Microekonomi heter ämnet iaf och är det tråkigaste hittills.
see u later alligator!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: