>

Bra helg!

Har haft en riktgt bra helg trots att jag varit dödstrött hela helgen. Sov mellan 02.00 och 05.00 natten till fredag när det var dags att vakna för att köra till tentan. Efter det tröstshoppade jag en klocka och en ring på Samarkand. Därefter körde jag hem och slängde mig en runda i sängen några timmar innan jag körde och plockade upp Enny hemma hos sig. Vi körde och käkade kinamat på Peking i K-stad. En riktigt mysig fredagkväll. Har inte skrattat så mycket på länge! Lördagen bjöd på ännu mer mys. Men denna gången med min lilla kusse Zarah. Vi gjorde marängsviss och kröp upp i soffan och hade det mysigt. Idag har jag varit nere i Helsingborg och letat dator tillsammans med pappa, hans tjej och hennes dotter. Har nästan bestämt mig för vilken dator jag ska köpa nu. Sammanfattar alltså helgen som en riktigt bra helg. Imorgon är jag ledig, undra vad jag ska hitta på då? På tisdag blir det iallafall en fika med Olivia eftersom att det var så länge sedan vi sågs. :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju som en supermysig helg! :) Häftig design du har skaffat här föresten! Godnatt på dig snygging! <3

2011-10-31 @ 03:09:32
URL: http://johannandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: