>

<3

Har förlorat världens underbaraste vän! Hur orättvist är det inte att du lämnade denna jord. Du har tagit mig igenom alla kriser. Du har fått mig att stå ut de svåra stunderna och skrattat med mig i det glada. Vi har gått igenom massor tillsammans. Mer än någon någonsin kunnat ana. Vi hade samma intressen, samma humor, samma musiksmak, samma allt. De säger att vi var stöpta i samma form och det har de nog rätt i. Utan dig hade jag inte varit någonting. Utan dig hade jag inte fått den kontakten med pappa som jag har idag. Det är du som kan ta åt dig äran av det. Alla framtidsplaner har försvunnit. Resor, ridningen allt vi hade planerat är borta. Det var dig jag skulle göra det med. Jag tänker inte göra det själv utan det får rinna ut i sanden nu. En mer godhjärtad person än dej får man leta länge efter.  Alltid så givmild och omtänksam. Även om du inte hade så mycket så gav du av det du hade. Jag hade bara önskat att jag hade fått hitta på en sista sak med dig. Fått ett sista minne eftersom att vi ar så många sorgliga minnen tillsammans. Jag kommer aldrig att glömma dig, du finns i mina tankar hela tiden.
Nu orkar jag inte skriva mer, tårarna bara rinner ner för kinderna.
Jag inte mer, jag orkar inte mer av detta livet. Jag orkar inte leva just nu...
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: zarah

älskade kusin, jag finns om du behöver prata, alltid, spelar ingen roll när, tid elr hur. jag lyssnar mer än gärna. Älskar dig<3

2010-12-08 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: