>

Bloggtorka

Har just nu bloggtorka, kommer verkligen inte på nått alls att skriva om. Dagen har varit bra. Det finns verkligen inget att klaga på. Känner mig dock seg i kroppen så jag sov bort typ 3 timmar så nu är jag inte speciellt trött. Det börjar bli tråkigt att sitta i sin ensamhet om kvällarna. Det känns faktiskt som om jag har flyttat hemifrån för vissa veckor jobbar mamma sex nätter osv. Så då sitter man här vid datorn, vid tvn eller pluggar. Igår körde jag upp till pappa för att slippa sitta själv. I och för sig så har jag ju lilla Ronja som sällskap, och tur är väl det. Även om hon inte kan säga något så betyder hennes närvaro så mycket.

Men hur det än är så tror jag att detta är bra träning för mig, eftersom att jag snart verkligen ska komma in i vuxenvärlden och flytta hemifrån. Jag både skräms av tanken och får en viss längtan. Jag börjar känna mig vuxen nu, jag börjar känna att det är dags att lämna mitt trygga lilla bo och testa mina egna vingar.

Snart ska jag köpa mina egna hemartiklar, lär väl bli ett IKEA-hem till största delen efter som att pappa har rabatt där :) Hoppas bara att jag får ett jobb nästa sommar så att jag kan köpa allt jag behöver.

Kom just på att min blogg har börjat handla mer och mer om mina framtidsplaner :) Men det blir kul sen när man sitter med facit i hand, att se om det blev som jag trodde att det skulle bli. Om jag fortfarande stör mig på de sakerna jag stör mig på nu. Om jag har samma "problem" eller det är nya saker jag oroar mig för.

Avrundar där..

God kväll mina vänner!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: