>

2011

Nytt år - nya möjligheter

Ja, det har ju trots allt varit både jul och nyår sedan jag skrev här sist. Bergravning också. Kan säga att den dagen var det värsta jag hittills upplevt i mitt liv. Jag vill tacka mina vänner som har stått där för mig under denna tuffa perioden. Tack för alla hjälpande ord och besök och tack för att ni väntat på mig även om jag varit väldigt tråkig under denna perioden. Min värld stannade upp för ett tag, men det gör aldrig omvärlden. Nu känner jag mig mogen att gå ut och inta världen igen, och sluta leva i min lilla bubbla.

Jag hoppas verkligen att detta året kommer att bli som förväntat, med en bra student och en massa nya äventyr och utmaningar. Jag fick en digitalkamera av pappa i julklapp, så nu ska jag ta mer foton och visa er, för det har ju inte duggat så tätt med bilderna här precis.

Önskar alla mina vänner ett riktigt bra år!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: