>

Tisdag

Skypade med min bästa vän igår. Härligt med en catch up. :) Ronja verkade på något sätt dock inte vara lika glad att se henne :S haha. Hon morrade och skällde ut henne. Tror dock att det beror på att hon saknar henne. Kanske lite bitter för att hon lämnade oss? haha :)
Men iallafall allt rullar på och jag kämpar. Jag har det egentligen väldigt bra. Jag gillar faktiskt att studera på universitetet förutom den lilla grejen med själva pluggandet, och det kanske är det som är grejen med att vara där? Men ja, det får helt enkelt bara gå :) Vi är liksom 160 personer i min klass som sitter i samma sits. Men ja, meningen med att gå på universitetet är ju precis som föreläsarna säger: Ni går inte här för att bli allmänbildade, ni går här för att bli experter på ekonomi.
Annars känns allt bra som sagt jättebra. Tog en lunchdate med Stefanie på Spice and Rice idag. Supergott som vanligt :) Sen tog jag tåget hem. Det var bara ett problem. Jag råkade somna efter att vi stannat i Älmhult och vaknade inte förrän vi precis lämnade Osby. NEEEJ! Så jag fick åka vidare till Hässleholm och köpa en donut på pressbyron istället. Hade lite tur att min vän Klara hoppade på i Osby så jag hade någon att snacka med. Tänka sig att hon också ska börja läsa ekonomi snart :)
Nu ska jag kolla på breaking news med Filip och Fredrik iallafall. Kanske även ta en titt i min nya bok som kom hem i brevlådan idag. Principles of marketing - swedish edition heter den. Den är på engelska, men jag hoppas att jag fattar något iallafall :)
(ps. Ska ladda kameran så att jag kan börja lägga upp bilder också. Lite tråkigt med bara text liksom)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: jojjo

Ja, jävlar, Ronja verkade inte allt för glad för att se mig! :( Tur jag var på tryggt avstånd bakom datorskärmen iaf! ;) Saknar dig Elis! Och fan va bra att du börjat blogga igen! :D

puss! <3

2011-09-28 @ 23:50:39
Postat av: Elin

Aww, hon saknar nog bara dig ;) puss <3

2011-09-30 @ 00:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: