>

Tattoo

Dagen har bestått av ett litet pyttemöte på skolan på ca 10 minuter. Sedan bar det av mot Hässlehåla med Zarah :) Där blev lite skönhetsprodukter inhandlade så som mineralpuder (i.d bare minerals) som jag ska få i födelsedagspresent, puderborste och ett mörgrönt nagellack! :) När vi kom hem hade vi lite makeover jag blev sminkad och fotad. :) Tänkte visa lite resultatet. Har inte i.d sminket på mig här, men är väldigt spänd på att se hur det kommer att se ut.





Och sist men inte minst bilden på tatueringen jag gjorde idag..

Och sist men inte minst bilden på tatueringen jag gjorde idag :)

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du borde fan göra den in real, passar skitsnyggt på dig :D

2011-01-19 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: